Post Description
Superman: Shadows of Krypton is niet een officiële bioscoopfilm van DC Studios, maar een creatieve en populaire fanfilm. Omdat het een onafhankelijk project is, is er geen grote Nederlandse recensie in de traditionele media over verschenen, maar de film valt online op door zijn creatieve gebruik van bekende DC-personages.Wat kun je verwachten?Fans van superhelden die deze film bekijken, zien een verhaal waarin klassieke DC-iconen (zoals Superman, Green Lantern en de Reverse-Flash) samenkomen in een paradoxaal multiversum. Het verhaal leunt zwaar op actie en sciencefiction elementen, zoals het reizen door de tijd en het omgaan met de "schaduwen van het verleden" Na leuke berichten te hebben ontvangen is hier Superman van de zelfde fan basis als de vorige heb het weer ondertiteld zit er los bij zowel engels als nederlands los.
Zodat je naar behoefte de subs kan aan passen als ze niet naar je zin zijn.
Ze worden meestal in 4 k gepost dit heb ik niet. Ik heb al een AI abbo wat al redelijk veel kost. En dit kan ik er af halen in hd want 4 k kost ook weer aardig wat. Ik heb hem gecropt met capcut en onder titels gemaakt met subedit en doe dit er los bij als iemand het niet bevalt kan hij zelf knutselen om het beter te maken. Ik doe dit subedit wel met AI apikey.
Ik ben hobbyist dus foutje kan zomaar ergens in zitten, daarom ben ik ook druk bezig om AI te leren in Comfyui wat erg lastig is. Omdat veel alles in Dos is en met phyton te maken heb om alles goed te laten verlopen..
Ik hoop dat dit sommige fans dit bevallen ik vind het leuk om te doen en ben gek op comics vandaar ik hier van wel Fan van bent. Ik ben jaloers op de mensen die dit mogelijk gemaakt hebben..
Zoals ik ook vermelde ik heb Supergirl ook in ts. Maar er kleeft een nadeel aan er zit een masker, op wel heel licht maar toch aanwezig logo XBET. over heel de film. Ik heb geprobeerd dit er uit te halen met AI maar dan word de film blurry en dus eigenlijk hinderlijker.
Ik wil hem spotten zitten nederlandse sub bij maar dan niet klagen dat er een lichte logo als masker er over heen zit. het beeld is wel goed dus erg jammer van die logo.
Comments # 0